1403-01-10 09:47
311
0
89340
منتخب مردم شرق گلستان در مجلس:

برای خدمت به مردم باید تلاش شبانه‌روزی کنیم

منتخب مردم شرق گلستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم باید با تلاشی مضاعف و شبانه‌روزی گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سیدنجیب حسینی در دیدار با محمدرضا میرنیا فرماندار گالیکش از زحمات تمامی عوامل برگزاری انتخابات اعم از اعضای شورای تامین شهرستان و در رأس آن فرماندار و مجموعه هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در ایجاد فضای امن و با آرامش و برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور و البته سالم تشکر و قدردانی کرد.

وی با تجلیل از مشارکت خوب مردم در انتخابات اخیر افزود: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم شریف و عزیز در پای صندوق‌های رای وظیفه ما نمایندگان و مسئولین را سنگین‌تر می‌کند، لذا ما نیز وظیفه داریم تا با تمام توان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای خدمت به مردم و ارتقاء، آبادانی و توسعه شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود با تلاشی مضاعف و شبانه‌روزی گام برداریم.

منتخب مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات و نیازمندی‌های زیرساختی شهرستان گالیکش نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به سبقه خوب فرماندار که از نیروهای باتجربه وزارت کشور هستند و شخصا از ایشان شناخت قبلی و کامل دارم، انشاءالله با یک برنامه‌ریزی دقیق و نشست‌های تخصصی در سطح شهرستان برای حل مشکلات و رفع نیازمندی‌های مردم و شهرستان اهتمام جدی خواهیم نمود.

فرماندار گالیکش نیز گفت: شهرستان گالیکش نگینی درخشان در استان گلستان است که با ظرفیتی متشکل از اقوام مختلف اعم از شیعه و سنی در کمال وحدت و برادری به‌صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند و در تمامی مناسبت‌ها و آوردگاه‌های سیاسی، اجتماعی و غیره همچون انتخابات حضور حداکثری و پرشور داشته‌اند.

محمدرضا میرنیا افزود: مردم شهرستان ولایتمدار و انقلابی گالیکش همانند گذشته با حضور با بصیرت و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و رقم زدن قریب به ۶۲ درصد مشارکت، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و بار دیگر افتخار آفریدند، لذا ما مسئولین موظف و مکلف هستیم در خدمت به این مردم قدرشناس تمام وقت کار و تلاش کنیم.

وی به تشریح گزارش مختصری از وضعیت توسعه‌ای و زیرساختی این شهرستان پرداخت و افزود: خوشبختانه در سال گذشته و در طول مدت فعالیت دولت مردمی سیزدهم با تلاش و حمایت‌های استاندار گلستان و البته همراهی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس در سطح شهرستان گالیکش اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است.

میرنیا ابراز امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و حسن توجه نماینده منتخب مردم شهرستان در دوره نمایندگی مجلس و تجربیات گران سنگی که در سطوح مدیریتی در وزارت کشور داشته‌اند، شاهد اتفاقات و اقدامات خوب و موثری در جهت بهبود شرایط و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در گالیکش باشیم.

گفتنی است در این دیدار پیرامون مسائل زیرساختی و توسعه‌ای و چشم اندازهای توسعه شهرستان گالیکش در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری و غیره نیز به‌طور اجمالی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.